Podcast Levospere: Prieskumy majú zmysel...


V tejto epizóde podcastu "Levosphere – Marketing v praxi" so Sandrou zisťujeme, prečo nestačí len „mať dobrý pocit“, ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia. So Sandrou Mažárovou z prieskumnej agentúry Vantage sa rozprávame o tom, ako robiť prieskumy, ktoré majú skutočný biznisový dopad, a prečo aj ten najlepší nápad potrebuje validáciu.

Fascinujúci svet dát, prieskumov trhu a marketingových rozhodnutí. Hosťkou podcastu je Sandra Mažárová, Founder & Managing Director prieskumnej agentúry Vantage, ktorá sa špecializuje na zdravotníctvo a retail. Či ste marketér, podnikateľ alebo len zvedavý fanúšik marketingu, po vypočutí tejto epizódy pochopíte, prečo nestačí trh len cítiť, ale treba mu aj porozumieť.

V epizóde sa dozviete:

  • Prečo aj “úspešný predtest” kampane nemusí zaručiť jej reálny úspech
  • Ako často firmy robia tzv. “chodbové prieskumy” a v čom sú problematické
  • Ako má vyzerať zrozumiteľný a použiteľný výstup z prieskumu, ktorý neskončí v zásuvke
  • Kedy sa oplatí veriť intuícii a kedy sa radšej spoľahnúť na dáta