Práve včera sme jeden Message Recall dokončili, pre originálneho výrobcu liekov. Tak keď už sme v tej zdravotníckej téme, poďme si to spolu "rozpitvať:
Takže už asi tušíte, že Message Recall je kvantitatívne meranie miery spomenutia si na konkrétne informácie o produkte. Tento typ kvantitatívneho prieskumu zmeria, čo si Vaši zákazníci o Vašom prípravku/službe pamätajú.
Čo si vedia vybaviť spontánne - len tak z hlavy, čo im prvé napadne o Vašom produkte. A aj podporene - keď im predložíme jednotlivé posolstvá a niekoľko produktov, aby to vzájomne pospájali, priradili.
Message Recall je zrkadlom toho, ako sa darí u zákazníkov vytvoriť pamäťovú stopu o našom produkte alebo službe.
Na to, či si ľudia niečo zapamätajú, má vplyv viacero faktorov, napríklad aj:
Message Recall je zrkadlom toho, ako sa Vám momentálne na trhu darí. A ten odraz vie sprostredkovať práve prieskum trhu.