Túto otázku nám kladú nielen klienti a priatelia, najčastejšie si ju kladiem pri tom odpovedaní ja sama. Humoristka vo mne by totiž povedala, že preto, aby sme sa všetci dobre zasmiali na nekonečných možnostiach to slovo skomoliť pri vyslovovaní . Moje najobľúbenejšie je „vintiž“ 😁.
Keď sme ako tím v roku 2018 odišli z končiacej korporátnej prieskumnej agentúry GfK a založili si vlastnú, boli naši klienti poväčšine originálni farmaceutickí výrobcovia, ktorých jazykom bola angličtina.
Pohrávali sme sa teda so slovom „advantage“, ale to už bolo obsadené. A v tom to prišlo!
Slovo „vantage“ v sebe spája benefity slova „advantage“ a „vantage point“ – uhol pohľadu.
Isto uznáte, že byť pre svojich klientom výhodou a ponúkať im zároveň viacero uhlov pohľadu na ich situáciu je dokonalým spojením. Heuréka!
No, a zvyšok príbehu… zvyšok príbehu je zábavný! A to prácne diktovanie toho slova do telefónu je za odmenu – aspoň sa dlhšie porozprávame a zasmejeme. Veď smiech lieči 😉 !